Medewerker Servicedesk – standplaats Assen – 24-40 uur per week
Vind jij het een uitdaging om als Medewerker Servicedesk bijzondere ritaanvragen te behandelen, klachtenafhandeling voor je rekening te nemen én advies te geven aan klanten en opdrachtgevers? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen als Medewerker Servicedesk?
Als Medewerker Servicedesk ben je het verlengstuk van onze Medewerkers Klantcontactcentrum en de schakel met verschillende interne afdelingen. Alles wat buiten de reguliere ritboekingen valt, neem jij voor je rekening. Hierbij moet je denken aan specifieke vervoersaanvragen of een complex probleem wat niet direct door de Medewerker Klantcontactcentrum opgelost kan worden. Maar ook draag je zorg voor een goede opvolging van klachten. Je neemt de klacht in ontvangst, lost deze in overleg op en je houdt nadien in de gaten of jouw oplossing afdoende is geweest

Gedurende de drukke momenten op de dag kan het zijn dat je onze Medewerkers Klantcontactcentrum assisteert  met het inboeken van de ritaanvragen in ons verzorgingsgebied, binnen de drie Noordelijke provincies. Als Medewerker Servicedesk heb je regelmatig afstemming met de Planning en de Operationeel Manager. Jouw werkzaamheden vinden verspreid plaats gedurende 7 dagen per week, waarbij er ook diensten in de avonden en weekenden plaatsvinden.

Wat verwachten we van jou
 *het is een vereiste dat je minimaal 2 jaar ervaring hebt op een Klantcontactcentrum of een vergelijkbare functie;
* je beschikt over een natuurlijke gretigheid om zaken te onderzoeken
* je bent in staat om hoofd- en bijzaken van elkaar te onderscheiden maar hebt ook oog voor detail;
* je werkt wisselende diensten, dus ook avonden en weekenden
* je bent een echte probleemoplosser, weet op de juiste manier met weerstand om te gaan en zoekt naar     een oplossing waar betrokkenen zich allen goed in kunnen vinden;
* je bent communicatief sterk: je weet een telefoontje of e-mail op een klantgerichte wijze af te handelen;
* je vindt het prettig om in teamverband te werken: het team bestaat uit ruim 10 collega’s die samen een     hecht team vormen;
* je weet je computersystemen vlot eigen te maken, uiteraard wordt je gedegen ingewerkt;
* je bent in staat om snel te schakelen tussen je verschillende werkzaamheden.

Wat bieden wij jou
Een zelfstandige baan met een belangrijke maatschappelijke bijdrage. Als regionale taxivervoerder leveren we immers een grote bijdrage aan het sociaal, medisch en recreatieve vervoer van de medemens. Geen dag is hetzelfde en naast hard werken is er natuurlijk ruimte voor gezelligheid in een hecht team van professionals.

De salarisinschaling geschiedt conform de CAO Zorgvervoer en Taxi waarbij pensioenopbouw plaatsvindt via het Pensioenfonds Vervoer. Contractduur 12 maanden met zicht op een vast dienstverband. De salarisindicatie bedraagt  €2.178,21 – € 2.728,65 per maand.

Over Dorenbos Vervoer Management
Je gaat werken bij één van de grootste personenvervoerders van Noord-Nederland. Ons familiebedrijf is de laatste jaren sterk gegroeid waardoor wij een leidende positie hebben in Drenthe, Groningen en Friesland. Dorenbos Vervoer Management is onder de naam Taxi Dorenbos actief vanuit 7 vestigingen: Assen, Emmen, Hoogeveen, Groningen, Leeuwarden, Drachten en Kollumerzwaag. Daarnaast hebben wij nog uitvalsbasissen in Stadskanaal, Oude Pekela, Appingedam en Zoutkamp. Dagelijks zijn wij met ruim 700 enthousiaste collega’s actief en verzorgen wij duizenden ritten binnen het doelgroepenvervoer op een duurzame en maatschappelijk verantwoordelijke manier.

Ben je enthousiast over deze functie binnen ons mooie familiebedrijf?
Reageer dan vandaag nog via pz@taxidorenbos.nl t.a.v. Edwin Williams.
Heb je vragen over deze vacature, dan kun je deze uiteraard ook mailen via bovenstaand e-mailadres of bel 0592-615000.